TOMTEJÄVELN FINNS INTE

P.g.a att vi faktiskt, tro det eller ej, har ett liv utanför bloggen blir det inte så snabb uppdatering. Men vem fan sörjer? Inte Lasse Kronér i alla fall (vaFAN gör du i tv-rutan förresten? BORT innan jag fiser i ditt ansikte!). Över till studion.. Så vad har vi egentligen gjort sen sist vi körde knytnäven i röven på er, förutom att firat jul som vilken svenne som helst? Jo, vi på D.U.B kan stolt meddela att vi faktiskt var på Kissies exklusiva julfest med klackarna i taket och halsade Jäger tills vi inte visste vad vi hette.

NOT!

Sådana fasoner är lägre än jävla Glocalnet plus att... polskans s.k ''kändisskap'' har stigit henne åt huvudet. Vakt, kom igen, du är ju inte prinsessan Madeleine? Hon visade förresten upp i sitt vackra barbiehår ett inlägg (som hon kallar det.. har människan en spegel hemma?) som hon lockat så fint med sin ''platttån'', medan hon slog för många flugor i en smäll och våldtog svenska språket på samma gång.. Är det bara jag eller används inte plattång till att platta håret? Måste undersökas. Men hon har säkert sina bra sidor också.. typ ring mig om ni hittar nån. Säger som jag brukar säga om Nathalie: Med den kvinnan är fan allt möjligt.


Nog med smygreklam, det ryktas nämligen att....

...Cajsa a.K.a Afrikanen är hemma. Kanske skulle hon slicka pilotjäveln och ta sig hem lite oftare då hon frågade oss den 23/12 om det var ''julafton imorn''. 1-0 till Afrika. Grattis som fan.

...Hubert har planer på att kasta in handduken och lägga ner alkoholen, då han spårade ur rejält hemma hos Shine för några veckor sen. Mes. 


NI VET ATT NI ÄLSKAR MIG
PUSS & SMEK / MICA

Kommentarer
Postat av: minaya



Hej hej. Kikar runt lite bland bloggar.



Lämnar ett litet spår då jag själv tycker det är trevligt när mina läsare gör det.



Hoppas du haft en mysig jul och kommer få ett gott nytt år.



Minaya

2008-12-26 @ 21:30:33
URL: http://minaya.blogg.se/
Postat av: ellson

JAAAA VI VET ATT VI ÄLSKAR DIG MICA!



<3

2008-12-26 @ 22:43:27
URL: http://gemigenpizza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0