D.U.B KOLLAR LÄGET MED ÖNS SNIGLAR

D.U.B gör en "Ropstensgruppen" och kollar läget med öns djur. Nu när julen närmar sig tänkte vi höra hur våra kära slemmiga sniglar firar denna högtid. Vi bjuder på en exklusiv intervju här nedan.





Hage Pettersson, Herserud


- Tja! Hur firar du jul?
-
WHAT'UP? (slem...slem) Tänkte pynta granen ikväll och göra lite julfint i skalet. Julafton kommer tillbringas hos Abdel eller under ett par löv.

- Ahh..Soft! Tänkte du köpa julskinka i år då?
- Jag är vegetarian. Idiot.

- Slutligen, den frågan vi alla väntat på, hur ser ditt sexliv ut?
- Fick mig lite brown sugar i lördags, det var nääjz. Dock sprack kondomen.

- Soft.. Vi får be dig lycka till och ta det lugnt på gatorna!




Hubert Karlsson,
Torsvik


- Tja! Hur firar du jul?
-
Jul?

- Okej.. Vi fortsätter. Tänkte du köpa julskinka i år då?
- Den är redan dukad!

- Slutligen, hur ser ditt sexliv ut?
- Jag är oskuld..

- Tack för det. Vi får be dig lycka till med brudarna!




Anonym,
Gåshaga

- Tja! Hur firar du jul?
FUCK!... Har den där skiten redan börjat? Förhoppningsvis är jag död innan dess.

- A jo.. Tänkte du köpa julskinka i år då?
- Jag snaskar på Resturang J, funkar lika bra det! Gratis är gott.

- Slutligen, den frågan vi alla väntat på, hur ser ditt sexliv ut?
- Cause I'm hot and you're not.. Behöver jag säga mer?

- Kanske inte.. Vi får be dig lycka till och simma lugnt!




Fritjof,
Högsätra

- Tja! Hur firar du jul?
-
Håll käften, vi firar inte jul i Högsätra.

- Ahh..Soft! Tänkte du köpa julskinka i år då?
- Det tar mig 2 veckor att ta mig till Kantarellen, så jag avstår.

- Slutligen, den frågan vi alla väntat på, hur ser ditt sexliv ut?
- Din mamma var iallafall bra.

- Soft.. W0000T?

// Therese och Mica, Mica och Therese... Välj själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0